«هوالعلیم»

 

الف : مشخصات

 نام و نام خانوادگی :  غلامرضا عباسی

     متولد : 1354            متا هل : دارای دو فرزند

تحصیلات : لیسانس مدیریت از دانشگاه تهران

 با رتبه 497 و فوق لیسانس مدیریت با گرایش مالی و کیفیت از دانشگاه آزاد تهران با رتبه قبولی 12 در کنکور و معدل الف در فارغ التحصیلی.

Email: rezaabbasi89@gmail.com           همراه:8611-603-0912

 

 

ب : تالیفات

1-    گردآوری، ترجمه و چاپ کتاب "بزرگان صنعت خرده فروشی جهان:

فروشگاه های تسکو انگلستان، کارفورفرانسه و  وال مارت آمریکا

2-    تالیف کتاب فنون فروشندگی موفق در ایران با نام فروش ناب          ( LEAN SALE )

3-    گردآوری، ترجمه و چاپ اولین کتاب دیکشنری انگلیسی به فارسی لغات و اصطلاحات فروشگاهی

4-   تالیف کتاب 4 جلدی جیبی مخصوص آموزش فروش و مشتری مداری با 200 تصویر آموزشی از بهترین فروشگاه های جهان و بیش از 500 نکته کاربردی فروش و فروشگاه-داری در ایران

5-    تالیف اولین کتاب تمام رنگی آموزش خرید از فروشگاه های بزرگ ویژه کودکان و نوجوانان

6-    تالیف کتاب 4 جلدی تمام رنگی" چهارراه کاسبی موفق " : فروش/فروشندگی/فروشگاه/مشتری،  ویژه فروشنده ها و اصناف.

7-    گردآوری و ترجمه  کتاب آموزه هایی از سه غول خرده فروشی جهان

8-    تالیف کتاب هنر ارتباط غیر کلامی در فروش و روابط تجاری


ج : سوابق علمی ، پژوهشی و آموزشی

1.    ارائه مقالة مدل هزینه های کیفیت در خدمات به کنفرانس بین المللی مدیریت ایران.

2.    ارائه مقاله با عنوان " تغییر در پارادایم ها " در نشریه تدبیر سازمان مدیریت صنعتی.

3.    ارائه سه عنوان مقاله به جامعه صنعت کفش ایران با موضوعات استراتژی صنعت کفش.

 4.    دریافت دو لوح تقدیر از سوی جشنواره بین المللی خوارزمی.

5.  برگزاری سمینارهای آموزش فروشندگی تحت عنوان فروش ناب در شرکت سهامی فرش ایران ، کاله ، یک و یک ، هایپر سان و آموزش ویزیتوری شرکت مرکزی پخش البرز در استانهای تهران، بوشهر، کرمان و بیرجند.

6.    ارائه مقاله با عنوان خلاقیت ، نوآوری و شکوفایی در اولین همایش شکوفایی و نوآوری

7.    دارای گواهی صلاحیت تدریس از دانشگاه پیام نور و مدرس دوره های MBA.

8.   انجام پژوهش کاربردی در خصوص " بکارگیری یک مدل به منظور استقرار سیستم هزینه های کیفیت ( COQ ) در خدمات " با راهنمایی دکتر کا مران رضایی ( مدیر عامل شرکت TUV NORD ایـران و آلمان ) و مشاوره دکتر ناصر میر سپاسی ( موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد ) این پژوهش به عنوان اولین پژوهش کاربردی در ایران و در بخش خدمات شناخته شده و با نمره 19 ارزشیابی گردید.

 

 

د : سوابق کاری و اجرایی

1-   مدیر روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران.

2-  برگزاری اولین پاویون اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در domotex 2013 آلمان، بزرگترین نمایشگاه کفپوش های جهان.

3-   مسئول واحد برنامه ریزی ، بهره وری و کیفیت یکی از فروشگاههای بزرگ زنجیره ای تهران.

4-   سر ممیز QMS با مدرک بین المللی NIGEL BAUER  از انگلستان .

5-   مجری پروژه مدیریت رضایت مشتری ( CRM ) در شرکتهای تولیدی و خدماتی.

6-   مجری پروژه های :

·        طراحی سیستم ارزیابی عملکرد

·        طراحی بروشورهای گزارش عملکرد

·        برنامه ریزی استراتژیک

·        هزینه یابی کیفیت خطوط تولید( COQ )

·        سیستم مدیریت کیفیتISO 9001

·        شش سیگما 

 

 

 7- مشاور شرکت پارس الکتریک در تدوین " برنامه ریزی استراتژیک "

8- مشاور شرکت کفش ملی ایران

9- مجری پروژه تدوین اولین استاندارد جامع فروشگاههای زنجیره ای در ایران با نام EDSS .

10- مشاور هایپر سان Hyper sun  ، بزرگترین هایپرمارکت در ایران

11- طراحی مدل و اجرای " مدیریت دانش KNOWLEDGE  MANAGEMENT " در سازمانها

12- طراحی و اجرای  دهها طرح نو در حوزه کارآفرینی و خلاقیت.

13- بنیانگذار و سر دبیر اولین نشریه تخصصی در صنعت خرده فروشی کشور.

14- مدرس دروس فروشگاهی دانشگاه جامع علمی کاربردی.

15- مدرس دوره های بازاریابی و فروش مرکز آموزش بازرگانی وزارت صنعت معدن و تجارت.

16- مجری طرح استاندارد سازی رفتاری کارکنان فروشگاه های رفاه کل کشور در سال 94

17- مدرس دوره های فروشندگی و صندوقداری نسل جدید  فروشگاه های رفاه کل کشور در سال 94


ه : مهارت های فردی

1- طراح و مسلط به نرم افزارهای Corel وPhotoshop  .

2- مسلط به نرم افزارهای Office.

3- انجام پروژه های تیمی و گروهی

4- انجام مصاحبه حرفه ای

 

و: توانمندی ها

1-  برنامه ریزی جهت برگزاری نمایشگاه و اعزام هیئت های تجاری و تحقیقاتی در کشورهای آلمان، فرانسه، ایتالیا، چین، روسیه، کره جنوبی،تایلند، مالزی، هنگ کنگ، سنگاپور

2-   انجام امور مربوط به مستند سازی علمی و تصویری از پروژه ها

3-   برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت و استراتژیک